sabina-hagglund

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

oh nej

Av Sabina Hägglund - 19 december 2011 18:40

  åh nej jag har glömt att skriva i blogen på jätte länge det är för att det har varit så besvärligt i skolan masa bråk och särskilt nu när snön kommit killarna i klasen kastar snöbolar på en fast man inte vill de är hårda och vissa har is kristaler in blandade det gör väldigt ont allafal att bli träfad vid lungorna man blir kal och det svider efter de hårda bolarna man säger till en fröken men de fortsäter! det gör ont ont ont   

jumpan var usel det var några som bråkade hella lektionen vart kass!


djuren här hemma på Olpers mår topen bara att några kor är sjuka våra 6 st kaniner mår jätte bra dom skutar runt buren typ 10 varv varje gång dom leker!


jag trode jag skule ha mycket att skriva men men det hade jag inte! jag lägger in nåra bilder i stälet     

 god jul :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tbx

Av Sabina Hägglund - 11 juli 2012 21:45

nu är jag tilbaks och jag tänker använda blogen som foto blog istället :) designerna är till stallet.se och bilderna visar jag bara upp :) jag tillåter inte att ni använder mina bilder!             ...

Av Sabina Hägglund - 5 april 2012 19:47

sorry för förseningar men kommer nog hinna blart någon gång imotgon eller på söndag           jag ska ändå ändra lite saker här     det var ett ganska kort inläg men det kommer mer imorgon              ...

Av Sabina Hägglund - 5 april 2012 07:32

ja idag ska jag göra om min blogg   fast jag har inte gjort klart bilden som ska vara läbgst upp men den blir nog klar efter skolan    hoppas den blir bra bara hoppas den här dagen blir bra och samma regel jäler fortfarande *förbjudet att använda min...

Av Sabina Hägglund - 4 april 2012 18:56

har bestämt mig för att göra om min blogg till en foto-blogg där jag visar b.l.a. hur man redigerar klistrar in och målar olika saker på datorn fast jag behöver de hjälp att ändra blogg hedern eller vad det heter iaf bilden man har längst upp :...

Av Sabina Hägglund - 4 april 2012 18:56

har bestämt mig för att göra om min blogg till en foto-blogg där jag visar b.l.a. hur man redigerar klistrar in och målar olika saker på datorn fast jag behöver de hjälp att ändra blogg hedern eller vad det heter iaf bilden man har längst upp :) jag ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva i min blogg?
 du kan skriva om dina djur
 du kan skriva om skolan
 du kan skriva om allt
 jag tycker den är fin och vill att många ska läsa bloggar
 du kan knäppa bilder och ha som en bilder dagbok i bloggen
 kanske du ska ta bort din blogg ingen gillar den.......
 du kan skriva om dina väner
 du kan skriva om hästar
 du får välja själv....

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards